wtorek, 3 marca 2015

LBA #2

LBA #2


A więc, zostałam nominowana przez Raven di Angelo. Opisu dawać nie muszę, prawda? A z resztą, w poprzednim LBA już dawałam :P

Oki, lecim z pytaniami.

1.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny, ciemny szary, a z innych to niebieski,

2. Kto jest twoim boskim rodzicem?
Hades.

3. Masz rodzeństwo?
Tylko przyrodniego brata, ale nawet z nim nie mieszkam.

4. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
Więc tak... to wszystko przez moją najlepszą przyjaciółkę - Monikę. Namówiła mnie, żebym zaczęła i tak to się rozwinęło.

5. Twoja ulubiona książka?
Ale... że jedna? Na pewno coś z serii Percy'ego... może Klątwa Tytana? Ostatni Olimpijczyk? Dom Hadesa? Nie umiem wybrać, a z takich pojedynczych to Śmieć.

6. Lubisz bardziej przebywać w domu czy na dworze?
Zależy od pogody. Lubię samotne spacery z muzyczką, ale także siedzenie w domu pod ciepłą kołderką z laptopem obok.

7. Jaki jest twój ulubiony film?
Avatar *,*. Lubię również Efekt Motyla, Sale Samobójców, a także Numer 23.

8. Dzień czy Noc?
Zdecydowanie Noc.

9. Warzywa czy owoce?
Owoce *.*

10. Ile masz lat?
12 maja stuknie czternastka ;)

11. Wymień 5 swoich ulubionych piosenek.
Nothing left to say now - Imagine Dragons
Radioactive - Imagine Dragons
Hozier - Take me to church
Nothing to lose - Billy Talent
This is halloween - Patty Walters ( cover, oryginał Marlyn Manson )


Ja nominuję:
Srebro księżyca
Podążając za przeznaczeniem
The Chronicles of My Life
Unicorns
Fanfiction o HTTYD i Eragonie 
Percabeth | Moje fan fiction
Wielka Czwórka
Wow, 8 ;----; Więcej niż poprzednio xD
Pytania:
1. Jakie parringi lubisz najbardziej?
2. Zima czy Lato?
3. Czerń czy Biel?
4. Które wakacje uważasz za niezapomniane w swoim życiu?
5. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
6. Wolisz IPhon'y czy Samsungi?
7. Kiedy rozdział?
8. Masz rzecz bez której czujesz się jak bez ręki?
9. Uważasz, że umiesz rysować?
10. Masz konto na nk? xD
11. Jakim mistycznym stworzeniem chciałabyś być?

Okej, to tyle :D
Pozdrawiam, rozdział pojawi się... nigdy! Buahahaha :D Musicie mnie przekonać

2 komentarze:

  1. No wiesz jak możesz bez rozdziału wyląduje u psychiatry i będziesz płacić za wizyty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłaś ;-; odpowiem ci tutaj:
    1. Hiccstrid forever!
    2. Lato
    3. Czerń
    4. Żadne
    5. Nowy Jork
    6. Samsungi
    7. Jak napiszę to będzie xD
    8. Telefon (zrozumta, blogger, g+, messenger)
    9. Trochę :/
    10. Ostatni raz wchodziłam tak z dwa lata temu...
    11. Jeszcze się pytasz...? Smokiem!

    OdpowiedzUsuń