wtorek, 11 sierpnia 2015

One - Shot #5.7

Kolejna czenść Łan Szota (4)


Obudziłem się i od razu zdałem sobie sprawę, że nie mam na sobie gaci. Łot the fak? Rozejrzałem się po pokoju i z ulgą stwierdziłem, iż jestem w swoim pokoju. Nagle usłyszałem rozmowy.
- Ty, patrz, Syn Posejdona, a ma najmniejszego glona w całym Obozie! - zaśmiał się ktoś głośno.
- No jacha! Dziesięć minimetrów, to nie jest powód do dumy... - ktoś inny zaczął się śmiać.
Po chwili wszyscy zaczęli wstawać, już nie najebani i zaczęli się ze mnie śmiać i pokazywać na mojego sisiorka palcami. Byłem bardzo zawstydzony, w pewnym momencie zacząłem głośno krzyczeć.
- NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
I nagle do domku wparował Nico ubrany jak Hana Montana i zaczął śpiewać:
- NOŁBODYS PERFEKT! I GANNA BLABLA! 
Uśmiechnąłem się na widok jego cudownego ryja. Nawet cycuszki sobie dorobił. Nie wyglądał fajnie. Lepie by było, gdyby zamiast cycuszków miał kolejne dwa penisy. Łoł. Co to by był za segz z trzema penisami. Zapewne byłoby ciekawie, ale wtedy to on byłby seme. Byłby bardziej męski z trzema siusiorkami. Newermajnd.
- Nico, co ty robisz w stroju Hany Montany? Lol. - zapytałem.
- Ratuje ci tego mikroskopijnej wielkości prąciaka. - odpowiedział.
Że co? Prąciaka? Zawsze nazywał go siusiakiem. Coś tu jest nie tak...


Obudziłem się parę sekund później. Uff... to na szczęście był tylko durny sen.







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jezu, co ja tu napisałam xDDD
Przepraszam, ale mnie coś naszło :DD
Percico nie wiem, kiedy napiszę, ale chyba będę to kontynuować :D
Jasico napisałam prolog + 1/3 1 rozdziału oraz dzisiaj będę pisać
A dziewczyna ma mi do piątku zrobić szablon :D
Oczywiście memy na końcu są xD
Dobra, to chyba tyle ;)
Zapraszam do komentowania, brania udziału w ankiecie i zapraszam na stronę: Przezajebiste blogi
Do napisania! XD

6 komentarzy:

  1. Tym razem nie będzie wypasionego komentarza, bo mój mózg zrobił radosne explosioooooooooooooon xD
    LOL co żeś tu napisała?! gloniaka? mikroskopijnego prąciaka? trzy siury zamiast cycków? i jeszcze hannah montanah tu wcisnęłaś?
    Umarłam, kurwa, umarłam.
    UMARŁAM UMARŁAM UMARŁAM UMARŁAM UMARŁAM UMARŁAM UMARŁAM UMARŁAM UMARŁAM UMARŁAM
    Wiesz co? Najlepsze w tym wszystkim jest to, że to jest zajebiste!
    A i jeszcze UMARŁAM
    Jak byś jeszcze nie zajarzyła xDDDD

    Weny! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej czytam to znowu, w sumie przeczytałam też reszte tej serii... Bogowie xDDD Co ja chciałam powiedzieć?
      Aaaaaa, że....
      UMARŁAM
      To jest tak suche, że pranie mi wyschło.
      Kocham takich #demigodsów XDDDD

      Usuń
  2. Cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo?
    Takie to suche ze az mi wena wyschła. I wisła. Slyszysz? To twoja wina ze w polsce upaly!

    Ale ogolnie to fajne. O ile nie liczyc rozjebania mozgo xDD
    10 cm?
    Percy…
    Ja to bym sie powiesila a nie Nicosia jeszcze bys ruchal xDD
    Ej a skoro Percy ma 10 to Nico ile?
    3 cm?
    5 metrow Prus jest tu jak najbardziej na miejscu! *pozdro dla

    OdpowiedzUsuń
  3. Co kurwa? Umarłam xDDD
    Zjebanie mózgowe na cały dzień.
    Kocham cię stara ♥
    KOCHAM
    KOCHAM
    KOCHAM
    KOCHAM
    Co ty tu kurwa napisałaś? xDDD
    Hannah Montana. Łot?
    Gloniak? Ja pieprzę....
    Nie, jesteś zajebista. Serio.
    Mózg wyparował.
    P.S. Pochwalę się. U mnie pada i burza! xDDDD
    A co do poprzedniego posta:
    Chciałam prawić morały na temat cięcia się, ale spojrzałam na swoją rękę i zrezygnowałam, ale wiesz.
    Ale zjebany komentarz.
    Weny, komentarzy, czytelników, deszczu, wyświetleń.
    P.S. (2) Zauważyłaś, że blogger nie uznaje przekleństw za błędy, tak jak inne autokorekty? ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabije cię ;-; po prostu zabije ;-; króóótkie! Za krótke ;-;

    OdpowiedzUsuń