niedziela, 20 marca 2016

Wyjaśnienia

Dobra, kurwełe, jakieś wyjaśnienia się wam należą
Ostatnio nie mam czasu ;__;
Tak bardzo, fhuj
Co nie oznacza, że nie piszę w ogóle
Na moim Wattpadzie (Patish_Ravenko) są 2 nowe opowieści, zaraz będzie 3
TAM SIĘ UDZIELAM
Można powiedzieć, że przeniosłam się z blogosfery na Wattpada
Ostatnio mam pomysł na takiego shotka Percico i jak znajdę trochę czasu, to go napiszę i wstawię
Postaram się chociaż tutaj zaglądać ;;
Jak chcecie, podajcie konta z Wattpada w komentarzu – chętnie zaobserwuje i poczytam coś
A, na przyszłość
Czytam i piszę gejoze, lel
Hetero nie czytałam od jakiegoś roku i nie zamierzam xDDDD
Dobra, idę pisać Ziama
Pozdrawiam, do zobaczenia niedługo <3



1 komentarz:

  1. Przepraszam, że komentuję tak późno, ale ja również nie mam czasu. Moje konto na Wattpadzie to również 'Werka Eklerka'. Jak znajdę chwilę czasu, to sobie poczytam ^^ Niestety nawet w święta nie mam zbyt dużo czasu. Nauka, nauka, trening, znowu nauka... W każdym razie postaram się być na bieżąco :3

    Pozdrawiam i życzę weny~! I czasu wolnego :*

    OdpowiedzUsuń