środa, 10 grudnia 2014

Ogłoszenia!!!

                                            Ogłoszenia!!!


   Chciałam się WAS zapytać, jak myślicie, ile rozdziałów ma mieć Percico? Ja aktualnie założyłam mały zeszycik, aby móc pisać też na lekcjach, a nie tylko na komputerze lub telefonie ( a ja mam telefon po angielsku i nie mam polskich znaków, więc byłoby trudno ). I tu pytanie do was. Z tego co widzę, parę osób czyta tego bloga i chciałam się dowiedzieć co dokładnie o nim sądzicie. Czy powinnam coś zmienić i takie tam. Proszę o komentarze!!! To nie jest chyba, aż tak duży wysiłek, aby zostawić komentarz nawet taki  : ,, (y) " , a ja już będę wiedziała, że wam się podoba to co ja robię. A i mam pytanie do ,,Patti i Bogowie Olimpijscy ", czy mam założyć po prostu drugiego bloga, czy prowadzić tę serię na tym? A i macie tu kawałek Percico, bo właśnie jestem w trakcie pisania.


Tak wiem, zbombardowałam was pytaniami, ale nawet nie wiecie jak komentarze świetnie wpływają na samopoczucie :) ( ale nie liczcie tych komentarzy napisanych przez SzynkeWaleń, bo to konto mojej koleżanki, która woli Percabeth i napisała te komentarze dla BEKI )

Dobranoc, kolorowych snów i dobrych i miłych :)))))
A... i dużo Percico *,*
I jeszcze kolejne przypomnienie : Percy i Nico, przeżyli dokładnie to samo co po krwi Olimpu, z tą różnicą, że Percy zerwał z Annabeth po wyjściu z Tartaru i Leo został w obozie :)
Jakby ktoś chciał ze mną trochę pogadać xD ;
Właśnie założyłam ask'a - @PatrycjaRozko818 
 Fb - https://www.facebook.com/patrycja.rozko.9
I Instagram ( chociaż nic nie wrzucam, ale nigdy nie wiadomo xD ) - patrycja1568

I to chyba na tyle w tym poście ( wiem, że wiele razy go aktualizowałam, ale no cóż xD )

1 komentarz: