wtorek, 27 stycznia 2015

LBA


Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez . Gray Rose Dzięki za nominacje :)

Okey, chyba tego tłumaczyć nie muszę ( Gray Rose to opisała ).
Ogólnie chodzi o to, że muszę odpowiedzieć na 11 pytań, wymyślić 11 pytań i nominować 11 osób.

Pytania, które otrzymałam:


1. Masz jakąś piosenkę, która dodaje ci weny?
W zasadzie, to każda piosenka dodaje mi weny :))) Kiedy słucham Linkin Park chcę napisać o jakimś zabójstwie ( Ekhem... samobójstwie ), a kiedy Imagine Dragons to... różnie.

2. Najgorsza twoim zdaniem ekranizacja książki to...?
Percy Jackson. Jak oni mogli pokonać Kronosa w Morzu Potworów?!?!? Dlaczego Annabeth miała brązowe włosy w pierwszej części?!?!?! I dlaczego oni mieli po 16 lat??!?! ;_____;

3. W którym fandomie udzielasz się najbardziej?
Zdecydowanie w fandomie Percy'ego Jacksona.

4. Ulubiony przedmiot w szkole?
Hmmm... matematyka.

5. Najciekawsza lektura szkolna, którą kiedykolwiek przeczytałaś?
Zdecydowanie ,,Ten Obcy". A może ,,Chłopcy z Placu Broni"? Bidny Nemeczek, oj bidny.

6. Czy masz jakiś talent o którym niedawno się dowiedziałaś?
To, że potrafię mieć 3 z informatyki na koniec semestru ;-;

7. Mleko czy Kakao?
Kakałko foreva... :)))

8. Czy lubisz telenowele?
Nie wiem, nie oglądam telewizji.

9. Postać książkowa bądź filmowa, która wkurza cię najbardziej?
Peeta, Annabeth i ... Lyserg. ( Ciii... wiem, że on jest z anime ,,Króla Szamanów", ale on mnie tak wnerwia, że nie idzie wytrzymać )

10. Jaki jest twój ulubiony sport?
Siatkówka.

11. Masz jakieś lęki albo fobie?
Mam lęk wysokości ( sram nawet jak patrzę z drugiego piętra w dół ).

Okey, okey...
Ja nominuję:
( nie musisz tego robić 2 razy ;-; )

Ja taka fajna nominowałam 3 ( bądź 4 ) osoby.
BED GERL!

Oto pytanka:
1. Nico zaraz umrze w twych ramionach, co mu mówisz?
2. Jaka jest twoja ulubiona postać książkowa ( bądź filmowa )?
3. Ulubiona piosenka? ( na chwilę obecną )
4. Ulubiony przedmiot w szkole?
5. Ulubiony kolor? 
6. Czekolada czy Czekolada?
7. Twój/a ulubiona liczba?
8. Najfajniejsze Anime jakie obejrzałaś?
9. Ulubiona gra?
10. Jakiego parringu najbardziej nie lubisz? ( Homosiowego oczywiście xD )
11. Kto jest twoim ulubionym YouTube'rem?

Ilość słowa ,,Ulubiony" przekroczyła wszelkie granice ;-;.
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz