niedziela, 15 lutego 2015

Znów inne coś

A więc tak... założyłam kolejnego bloga.
Opowiada on właśnie o tej historii jakiej przedstawiłam wam w prologu. ( pod koniec posta dam linka ). Dziękuje za wszystkie komentarze i na tamtym blogu poprawiłam trochę błędów. Skoro dziękuję, to chyba mogę również o coś prosić, co nie? Pozwolę sobie na to :D
Chciałam Was prosić, o zajrzenie do dwóch blogów. Obydwa należą do moich dwóch przyjaciółek - Łucji i Nikoli. Dopiero zaczynają i naprawdę przydałaby się im jakaś porada, pochwała. Przecież każdy kiedyś zaczynał i każdy wie jak to jest. Pomóżmy naszym blogowym siostrą!

Blog Łucji jest o elfach. Opowiada o historii Kassidy, ale jest tam pisana z perspektywy ( jak na razie ) trzech osób. Łucja dopiero zaczyna swoją "przygodę" z pisaniem, więc pewnie bardzo ucieszyłaby się z kilku pozytywnych ( bądź krytycznych ) komentarzy. Link do bloga Łucji:
Srebro księżyca

Blog Nikoli za to opowiada o historii Jodie. Jest to miła, ale na zamknięta w sobie dziewczyna. Ma swojego jedynego najleszego przyjaciela - Michael'a. Historia życia Jodie jest dokładniej opisana w prologu. Nikola również zaczyna "przygodę" z pisaniem i wraz z moją i waszą pomocą, wierzę, że uda nam się z niej zrobić wspaniałą pisarkę. Link do bloga Nikoli:
Inność mą codziennością


Link do mojego bloga:
Ucieczka mą jedyną nadzieją

Dziękuje za uwagę :)))

2 komentarze:

  1. Ooooo, biorę się za bloga Łucji, kocham elfy *,*
    No wielbię po prostu :)
    Zdrówka ;*
    ~Rosie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzę na oba <3
    Zapraszam również na nowy rozdział <3
    http://lelxd-zelki-grejfruty-profeszynalxd.blogspot.com/
    Życzę weny ;D
    Twoja Annabeth ;3

    OdpowiedzUsuń