niedziela, 22 marca 2015

One - Shot #5 Co to jest? ;-;

Nie wiem jak to nazwać, jestem chora psychicznie

[Perspektywa Percy'ego] [Cały One - Shot pisany dla beki ;-;] [Przekleństwa tak bardzo]

- Hej, chodźcie jebniemy se tu słitfocie! - krzyknąłem do siedmiu półbogów, znajdujących się przy starym wanie.
- Joł, już idziemy - odkrzyknął najarany Jason.
Taa... nie chcecie wiedzieć co się działo w nocy w tym wanie. Alkohol mym bogiem, Marycha nałogiem, Koka podstawą, a LSD zabawą. Jason zaczął do mnie podchodzić z Piper i Annabeth pod ramię ( sam by się debil na nogach nie utrzymał ), Hazel i Frank zataczali kółka i ciągnęli za sobą biednego Nica, który ubrany był jak hipis, a w ustach miał jointa. Moja rodzinka!
- No chodźcie szybciej lamusy! - pogoniłem ich i spojrzałem jeszcze raz w miejsce, gdzie chcę zrobić #SELFIE. Zrobiłem już sobie kilka samojebek, ale teraz chciałem mieć grupowe zdjęcie. Za grupowe jest +10 do lansu, +10 do Swegu i +5 do fajności. Mam już około 500.000 followersów, więc przydałoby się coś wrzucić na insta. Wyciągnąłem z kieszeni swojego IPhone'a 52 i szczeliłem szybką samojebke moim kumplom. Ucieszą się.
- To po co mieliśmy tu przyjść, zią? - spytał podjarany Nico.
Miałem ochotę rzucić się na niego i zgwałcić przy wszystkich, ale zostały mi resztki rozsądku. To, że z nim chodzę, nie oznacza, że mogę go ruchać kiedy chcę. Chyba...
- Mówiłem Wam! Ustawcie się nad tą przepaścią, a ja zrobię zdjęcie.
Wszyscy pokiwali głowami, a Nico seksownie oblizał wargi, kiedy wyciągnął Jointa z ust. On chyba naprawdę chcę, żebym dostał orgazmu. Gdy #Demigods się ustawili, dołączyłem do nich, wyciągnąłem język do telefonu i wykonałem najlepszą samojebke w moim życiu. Wyglądaliśmy na niej tak... KURWA ZAJEBIŚCIE! Nie ma takiego słowa jakie by to określało.
- Zwijamy się! - powiedziałem do reszty i obróciłem się w kierunku Nica.
Miał jeszcze na oczach okulary słoneczne, a za koszulę posłużyła mu moja koszulka. Wyglądał w niej słodko.
- Co Bogu Szekszu? - spytał się mnie i złapał za ramiona.
Pocałowałem go namiętnie rozkoszując się smakiem jointa, którego palił. Zjadłbym hlep. 
Dalej ruszyliśmy do wana, ciesząc się swoją obecnością i obecnością swoich przyjaciół.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czy ktoś zna może jakiegoś dobrego psychologa? Przyda mi się ;-;
Ja pierdzielę... przepraszam za to xDDD Ale to mój blog i mogę se pisać to co chcę!
Dobra... już się opanuje, rozdział może będzie kiedyś, a na razie zapraszam do KOMENTOWANIA
Narau ;*


9 komentarzy:

  1. No i przyda mi się wizyta u psychiatry. Ale one-shot super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, tak bardzo mnie rozwaliłaś tym o-s, że muszę skomentować.. XD
    A więc zacznę od tego, że jestem na tyle leniwa, że czytam twojego bloga od dawna, ale ni kija mi się nie chce komentować.. #ZABRONISZ?!
    Okay.. to może.. skrócę ten komentarz w jedno zdanie:
    ROZJEBAŁAŚ SYSTEM! :')_

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój boże ;-;
    Przez ciebie muszę iść do innego psychologa ;-; (ej serio ja chodzę do psychologa xD)
    Percico? Jest!
    Napalony Percy? Jest!
    Szekszi Nico? Jest!
    Samojebka nad przepaścią? Jest!
    I zjarany Dżejson? Jest!
    Wszystko jest na swoim miejscu c:
    Kobieto, to jest lepsze od Podobno Śmieszne xD
    #SUEG
    Mam nadzieję, że takie coś jeszcze się tutaj pojawi xD
    Tylko w następnym Persiak musi ruchać Nica .-.
    Putin płakał jak czytał xD
    Zjatbym hlep v:
    Czy tylko ja tak dziwnie pisze komentarze?
    Chyba tak ;-;
    Okej... Miałam napisać mondry komentarz a mi znowu gunwo wyszło ;___; suuuuper
    Życzę weny, żelków i błogosławieństwa Apollina 👍👍

    Wierna Tobie niczym Dżejson swojej cegle,
    Annabeth 💙💖❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Podaj numer do dilera

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha, naprawdę jesteś chora psychicznie....i za to cię kocham!
    Poleciłabym ci dobrego psychologa, ale niestety przy ostatniej mojej wizycie wyskoczył przez okno więc. .xD
    Hue hue hue, trochę mnie ten Nico w stroju hipisa przeraził o.O Ale jest git ;)
    Dodawaj szybko rozdział o Michałku :)
    Życzę zdrowia !
    ~Rosie, która chce numer to twojego dilera.
    A i jeszcze jedno, gdy zobaczyłam to zdjęcie ,, zjatbym hlep" wiedziałam, że muszę pokazać go koleżance, która ma grzecznie mówiąc, małego pierdolca na punkcie Biebera xD Bo to jest Bimber, prawda?
    Więc gdybym przestała komentować to oznacza to, że zostałam zabita.
    To tak tylko żebyś nie pomyślała, że przestałam czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest nowy rozdział na blogu ;* http://lelxd-zelki-grejfruty-profeszynalxd.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za Percico. Tak po prostu.
    Ale zajrzałam tu - bo mogę i chcę.
    Dziękuję za komentarze na moim blogu.

    Tą miniaturką poprawiłaś mi humor przed jutrzejszą apokalipsą w szkole. Chwała Ci za to.
    Gdyby nie fakt, że one-shot pisany był pod wpływem czegoś naprawdę mocnego - nie wnikam - za błędy zabiłabym Cię przez fejsa. Ale nawet mnie to rozbawiło.

    Selfie nad przepaścią.
    Jason się najarał.
    Nico jest szekszi.
    Zjadłbym hlep.

    Jesteś pewna, że nie nadaję się do Apolla? To haiku jest takie super! :D


    Buziaki!
    N.

    dramione-krok-po-kroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD A proszę, proszę :3 Na tym mi zależało, aby poprawić czytelnikowi humor :3
      Ja nic nie brałam! Po prostu mam taki zryty łeb ;-;
      Nie zabijaj mnie ;-; Proszę

      Buziaki ;*
      Ps. Czekam na notkę ;)

      Usuń