czwartek, 18 czerwca 2015

10 TYSIĘCY!!!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
FENK YOU WERY MACZ! FENK YOU WERY MACZ! *nie pamiętam tekstu ;__;*

^-^ Myślę sobie, kurczę, jeszcze mam trochę czasu na napisanie specjalu, a tu nie... Nie, no musieliście to tak szybko nabić xD
Nie dość, że dziś są urodziny mojej psiuni ^-^ To jeszcze taka niespodzianka :333

(Moja psiunia jak była mała. Ta po lewej <3)

Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, niedługo na blogu pojawi się nowy szablon <3 Ale nie wiem, kiedy to będzie, ale kiedyś na pewno :3 :3

Chcę podziękować wszystkim z osobna :3
Dziękuję Annabeth Caffrey za mega, mega pozytywne komentarze <3
Dziękuję Alex diAngelo za mega motywację i chwalenie moich prac <3
Dziękuję Anonimowi - Wiernej Fance - Mam nadzieję, że nadal czytasz moje wypociny <3 [Jesteś przykładem, iż można komentować z Anonima <3]
Dziękuję Lifiyath za bycie moją pierwszą czytelniczką! To dzięki tobie się rozwinęłam <3
Dziękuję Terra Tartar Tari Nova za chwalenie mnie <3
Dziękuję Sylka Popenda - za zajebiste komentarze xD Mam nadzieję, że nadal to czytasz! <3
Dziękuję Lady Darkness za megga motywujące komentarze i za zrozumienie mojej choroby psychicznej XD <3
Dziękuję xRademeness Też mam nadzieję, że czytasz XD Napisałaś wcześniej, że to robisz, ale komentować ci się nie chce, soooł... Zrób to dla mnie, proszę xD <3
Dziękuję Tea_Corrow za jeden, krótki komentarz, w którym przekazałaś mi wiarę w siebie <3
Dziękuję Raven di Angelo za początki :3 Również mam nadzieję, że to czytasz xD <3
Dziękuję Królowa Śniegu za to, iż się poznałyśmy przez przypadek i spodobał ci się mój blog <3
Dziękuję Demetria Books za dwa krótkie, ale śmieszne komentarze XD <3
Dziękuję Shadow Girl za początki <3
Dziękuję GamePlay 07, który tylko raz u mnie coś skomentował, ale jednak to zrobił/a (nie wiem jaka płeć, so sory XD Masz siebie na czerwono, żeby nie było XD)
Dziękuję Elizabeth Carter, która długo czytała mojego bloga, a teraz nie wiem, co się z nią stało O.O <3
Dziękuję Ira Noir, za jeden, krótki komentarz, a je zawsze cenię <3
Dziękuję Alicja the Killer za jestestwo :3 <3
Dziękuję Anonimowi, który właśnie komentuje moje opowiadanie! <3 Mam nadzieję, że to też skomentujesz i nadasz sobie jakąś nazwę, bym mogła wiedzieć, do kogo mam się zwracać xD [Dzięki za wytknięcie błędów, zaraz je poprawie! :3]
Dziękuję WAM WSZYSTKIM <3

Mam nadzieję, że blog osiągnie też 15 000 wyświetleń... Może za rok 20 000...
Ale na razie starczy mi was tyle <3

Napiszę jeszcze parę spraw, skoro jest to dodatkowy post :3

O ankiecie :3 Przybyło parę głosów <3 [Psst. 29 głosów teraz jest :3]
Głosy:
Genialny *-* - 25 osób <3
Super :D - 2 osoby <3
Jest dobrze :) - 0 osób :3
Poniżej średniej :( - 1 osoba :(((
Weź to zamknij!!! -.- - 1 osoba :((((((

Dziękuję za każdy oddany głos! Jeśli tego nie zrobiłaś/eś, zachęcam do zrobienia tego :3

Rozdział 9 piszę, ale jutro mam wizytę USG kolan (pozdrawiam chore kolana i torbiela pod kolanem, w prawej nodze ;-;]

Specjala też zaczęłam pisać i mam ogólny zarys fabuły... Będzie dość długi :3 I inny :3 Mam nadzieję, że zaczekacie <3 Mam nadzieję, że każdy go skomentuje, gdyż jest dla mnie ważny <3 Ten post też możecie skomentować, żebym wiedziała, że jesteście i Nico was nie porwał (chociaż pewnie tego chcecie xD)

Może niedługo wymyślę jakiegoś One - Shot'a z morzem i plażą, bo niedługo jadę do Grecji na kolonie... :3

[I'm waking up, I feel it in my bones... Słuchać własnej playlisty XD] 

Jeszcze co chciałam zrobić... Hmmm... Zarazić was chorobą psychiczną się chyba nie da... To tego potrzebny jest Łan Szot #4 [Ps. On się pojawi kiedyś xD Będzie dalsza część XD]

[I'm radioactive... Radioactive...]

Chciałam tylko jeszcze polecić wam pewne blogi :3

[We are the warriors and build this town! From dust...] 

Obóz herosów
Solangelo - Tu autem dominator vitae
Czas zemsty - Percy i Nico
Dramione - Krok po kroku
Wielka Czwórka
The Chronicles of My Life
Akcja: Wieloświat

I to tyle :3 Jeszcze raz zapraszam do komentowania, pokazywania (hihihihi XD Za dużo ,,ZDupy") tego bloga innym przyjaciołom/znajomym jarający się Percico :3 [Kurwa, to zdanie nie ma sensu, ale ciii XD] To zobaczenia!
Hajsownicy górą! Wąsacze Izaka też! Jebać Fubu! Kocham tego kota patrz... [Nitro :3]! Yachu! Blow! Disowskyy! I wieeeele innych :3


(To był taki fajny moment xD Nie patrzcie na 3 bloga xD)


(<3 <3 <3)





(Przyznać się... Kto z Bangladeszu? XD)


Baaaaj! :3

6 komentarzy:

  1. Aż się zarumieniłam. Gratuluję. W końcu 10 000 to nie jest tak mało. Ale o czym tu mówić jesteś po prostu genialną pisarką i nikt temu nie zaprzeczy. Pozdro.



    Wierna fanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łosz kurwa *-*
    Gratuluję i nie masz za co dziękiwać. Zasłużyłaś sobie.
    Czekam na wszystko co masz zamiar tu wstawić!
    W realu to znam tylko jedną osobę, która jara się Percico, bo druga Demigod to homofob -,-
    Tak końcówka posta jest niczym mój mózg. Nie ogarnięta i bezsensu xD
    Przesyłam falę pozytywnej energii i weny ;*
    Bajjj

    OdpowiedzUsuń
  3. He he, nie ma za co :P Gratuluję! Dużooo weny! Pisz, pisz ten dziewiąty rozdział :) Ja w zasadzie nie przepadam za Percico, wolę Solangelo, al;e Twój blog jest wyjątkiem, JESTEŚ ŚWIETNA! :D

    Misia (anonim) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się zarumieniłam.. xDDD

    Gratuluję, zdecydowanie zasłużyłaś na tyle wyświetleń, świetna robota... oby tylko tak dalej ;D

    ZDupynators! xDDDD

    Pozdrawiam, życzę weny, czasu, komentarzy, kolejnego mnóstwa wyświetleń, czekam na nexta, one-shoty i ogólnie rzecz biorąc jestem z ciebie dumna ^^ Pisz dalej, bo świetnie ci to wychodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń