czwartek, 30 lipca 2015

15 TYSIĘCY!

HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
<3 I lofff you <3 

Dzisiaj miał być zwykły dzień, miałam może sobie wyjść na deskę (deskorolka wczoraj kupiona <3 Już ją kocham xD), a tu KA BUM! Wow, nie spodziewałam się tego. Doszło mi, przez 39 dni 5000 wyświetleń. Czaicie? Bo ja nie xD Kurde, to tak się szybko potoczyło... 

Dobra, chciałabym dopisać do naszej ekipy następujące osoby:
Sajdi - kurde, dziewczyno XD Nic dodać, nic ująć. Ty też lubisz gadać, dajesz najdłuższe komenty *-* Cieszę się, że jesteś:3 
klaudie - O ile pamiętam, komentujesz też mój drugi blog *-* Dziękuję za jestestwo <3 
Hubi H&M - Fajnie, że się tu pojawiłeś :3 Jeden z niewielu chłopaków xD
Apollina Lyra Archspan - Skomentowałaś mi Jasico moja droga xD I to na dodatek szekszy, więc kongratulejszyns xD

I to chyba na tyle z osób komentujących, których przybyło od tamtego miesiąca <3
Dobra, standardowo poruszę temat ankiety, która znajduje się po prawej :3

Jest już 61 głosów! Kurwy, 61! Zaraz będzie 69 <3 *tańczy Makarene*
No co? Jestem gimbem, po wakacjach idę do drugiej gimbazjum
Głosów pozytywnych mam 58 <3 Dziękuję <3 Na negatywne prawie nie patrzę xD Tylko na krytykę zwracam uwagę!

A w drugiej ankiecie, założonej chyba z 4-5 dni temu już mam 7 głosów. Naprawdę, chcecie bloga Jasico? ;--; Zobaczę, co da się zrobić i wtedy dam odpowiedź. Jeżeli chcecie tego bloga, głosujcie na Tak *-*, a jak nie, to na Nie -.- (Woow, Patrycja, bo oni nie umieją głosować w ankiecie ;-;). A tak na serio, jeżeli naprawdę chcecie tego bloga, bedziecie musieli liczyć się z tym, że długo na niego poczekacie. Chcę napisać tak z 4 rozdziały w przód i po prostu dodawać, a na razie jestem w trakcie układania wydarzeń chronologicznie. Nawet nie wiecie, ile to czasu zajmuje ;--;

Niedługo napiszę Jercy, to chyba będzie luźniejszy One - Shocik :P Nie namówicie mnie na seksy, o nie! Percico też chcę szybko skończyć, więc niedługo pojawią się rozdziały :3

A teraz szybko zakończę notkę, bo idę na deske xD Paa <3







5 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Czekam na Jercy!
    Dlaczego nie będzie seksów? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem xD Może by były, ale nikt nie prosi, więc...

      Usuń
    2. To ty nie wiesz, że każdy rządny seksów, nawet jak nikt nie mówi? XD

      Usuń
  2. Kongratulejszons! Rzeczywiście szybko te wejścia lecą :D i tak, drugiego też komentuję ;) ja w tym roku też idę do gimbazy, tyle że do pierwszej.

    OdpowiedzUsuń