piątek, 18 grudnia 2015

One - Shot #5.8

Kolejna czenść Łan Szota (5)



Po tym zjebanym śnie postanowiłem się przewietrzyć. W domku pachniało dżojntami i nie mogłem oddychać. Nicusia też nigdzie nie widziałem i nie wiedziałem, co mógłbym wogle zrobić...
Postanowiłem pójść nad jezioro dla nudystów. Lecz kiedy zobaczyłem wiszące cycki Annabeth do kolan, zawróciłem z krzykiem, a krzyczałem:
- NIIIIIICO!!! POKAŻ PRĘCIAKA, PRZEŻYŁEM KOSZMAR
Jak z ziemi (dosłownie) wyskoczył Nico. Przytuliłem go i swoim ciężarem, wręcz zmiażdżyłem. Ważne, że czułem jego sisiorka pomiędzy udami.
- JEJKU, JAK JA CIĘ KACE KOTKU - pocałowałem go.
Namiętnie. Przy wszystkich. Naprawdę jestem zjebany.
- A CO TU SIĘ ODPIERDALA?! - krzyknęła Anabycz - ZAKAZ PEDAŁOWANIA!
Poszedłem z Nicusiem do mojego domku. On był taki słodziaśny, kiedy chciał zabić Annabeth.
- Kacete kotku - szepnął, najsłodszym głosem na świecie.
- BARABARABARA RIKITIKITAK JEŚLI CHCESZ SIĘ RUCHAĆ, DAJ MI JAKIŚ ZNAK - krzyknąłem mu do uszka.
Chyba mu zwiędło.
- Jasne, że chcę się ruchać, kochanie. Przecież ja cię kace i ty mnie kace więc czemu nie?
Zaśmiałem się. Ojezu, jak ja go kace. Był ideałem. Chuj, że ideały nie istnieją. On ideałem był i będzie.
Położyłem go na łóżku i przyssałem się do szyi. Byłem niczym pijawka. Pijawka stworzona do zabijania. Zrobiłem mu megga dużą malinkę, wyglądał z nią szekszownie.
- Zajebie cię kiedyś - usłyszałem.
- Też cię kocham.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie pytajcie, jak powstał ten szot. Ja sama nie wiem xDDD
Ale napisałam go po to, aby o coś poprosić! 
Z boku jest kolejna ankieta (wiem, wiem, jest ich fhuj, ale proszę, abyście każdą wypełnili!) i zależy mi, byście oddali głos. Już, widząc te początkowe głosy, zaczynam przygotowywać się do napisania rozdziałów (a napiszę ich sama nie wiem - dopóki się nie skończy seria).
Jeżeli chodzi o to, co ile będzie się pojawiał rozdział, taki jest plan:
0 komentarzy - 1 dzień
1 komentarz - 12 godzin
2 komentarze - 6 godzin 
3 komentarze - 3 godziny
4 komentarze - co godzinę.
Mam nadzieję, że zrozumieliście. Im więcej będzie komentarzy, tym szybciej pojawi się kolejny rozdział. Maraton rozpocznę 24 grudnia, o godzinie 12.
Pozdrawiam! 


4 komentarze:

  1. Jeju, jestem tu nowa i wczoraj przeczytałam chyba wszystko na tym blogu. Również oglądam Teen Wolf (Sterek <3) supernatural zaczęłam i jest spoko. Notka jest no, taka super xD Percico życiem <3 życzę weny <3
    ~zuzaaab

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sterek najlepszy <3
      Miło mi cię powitać na moim blogu :3
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Mój mózg jest po prostu zrypany. Ale i tak fajny shot.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maść na ból dupy i weź "nie pierdol" leki XXI wieku xDDDD
    Shot zjebał mi psychikę motzno XD Zresztą jak każdy z tej serii XDDD

    OdpowiedzUsuń